En zo begint het Samen naar de top 2015 - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Jan Geus - WaarBenJij.nu En zo begint het Samen naar de top 2015 - Reisverslag uit Dedemsvaart, Nederland van Jan Geus - WaarBenJij.nu

En zo begint het Samen naar de top 2015

Door: Henk de Haan

Blijf op de hoogte en volg Jan

31 Juli 2015 | Nederland, Dedemsvaart

Na een week van slecht weer begint voor ons het programma van Samen naar de Top vrijdag 31 juli heel goed. De meeste van de 9 deelnemers zich verzamelen bij Sina Drogt in Dedemsvaart. rond 16.00 uur was ik Henk de Haan als eerste gearriveerd, kort na die tijd kwamen Rien en Nanny Spierenburg en Sieny Brans, Irmgard Gelens en Jan de Geus achter elkaar binnen. Na wat gedronken te hebben en lekker bij geklets zijn we de aanhangers in gaan pakken. Hierna werden de slaapkamers ons aangewezen, met naam , de mijne heet Alfred en ingericht. Na een geweldige broodmaaltijd en de eerste fotos al gemaakt zijn door Nanny en later jan die tevens een filmpje gemaakt heeft zitten we nu gezellig met z'n allen aan de koffie en lekker te babbelen.
Nu wachten we op ons bed kan nog laat worden, maar doen we maar niet. Morgen is het optijd uit bed, en gaan we een tochtje skeeleren van 75 km tijdens Dedemsvaria in om rond Dedemsvaart

Met vriendelijke groeten Henk de Haan

• 02 Augustus 2015 - 19:14

Sylvia Spierenburg:

Klinkt allemaal weer leuk, geniet er lekker van... dikke knuff sylvia