Samen naar de Top 2015 - Reisverslag uit Jüterbog, Duitsland van Jan Geus - WaarBenJij.nu Samen naar de Top 2015 - Reisverslag uit Jüterbog, Duitsland van Jan Geus - WaarBenJij.nu

Samen naar de Top 2015

Door: Jan de Geus

Blijf op de hoogte en volg Jan

25 Mei 2015 | Duitsland, Jüterbog

Zondag 2 augustus zullen met een groep van 9 mensen vetrekken naar
Campingplatz Dobbrikow om daar een 6 dagen leuk te vertoefen
Daarna zullen we op Flaeming- Skate in Juterborg 50 km van Berlijn zijn. www.flaeming-skate.de Flaeming- skate is een paradijs voor skeeleraars met 8 verschillende skeelerroute' s en diverse afstanden. Totale route 230 km . Daar zullen we enkel dagen sporten, met tussendoor leuke uitstapjes met heel de groep naar o.a. een dagje Berlijn wat je zeker niet over mag slaan. Dan gaan we nog een week naar Altenau bij de Okertalsperre in de Harz. www.camping-okertalsperre.de Die week staat in het teken van de racefiets en ATB maar ook nog een dag of wat skeeleren alleen Up Hill.
En niet te vergeten uitstapjes met heel de groep o.a. Kristalmijnen in Clausthal-Zellerfeld en andere bezienswaardigheden in de Harz

Wanneer we gaan wil je natuurlijk ook weten van 1 aug. t/m 14 aug.